Onze klanten

Lida van Tilburg | Partner en senior communicatieadviseur

“Anneke is freelance HR adviseur en business partner voor Beaumont Communicatie en Management. Anneke is bij ons gestart om HR te professionaliseren. Met de bestaande situatie als vertrekpunt heeft ze een nieuw salarisgebouw en -regeling opgezet evenals een beoordelingssysteem en functieprofielen. Ook de bonusregeling is met haar hulp aangescherpt. Haar rol van HR adviseur op afstand vult ze in op een betrokken en professionele manier. Vanuit haar ervaring bij diverse werk- en opdrachtgevers werkt ze doel- en resultaatgericht, rekening houdend met ontwikkelingen bij Beaumont.”

Charley Beerman | Mede-eigenaar

“Willemijn is door de afgelopen jaren en veranderingen heen, HR Business Partner voor mij en mijn team geweest. Eerst vanuit een grotere organisatie en later ook voor mijn eigen onderneming SalesQ. Willemijn heeft veel voor mij en de verschillende teams betekend en heeft belangrijke HR processen gestructureerd (o.a. in het kader van ISO-certificering 27001 en 9001), waarbij zij altijd de zaak vanuit zowel de medewerkers als bedrijfsperspectief bekijkt. Het is erg prettig om met een HR Business Partner samen te werken die een beetje tegengas durft te geven en niet bang is haar ongezouten mening te delen. Dat is wat Willemijn zeker doet. Daarnaast is Willemijn een hele leuke collega, gezellig, betrouwbaar, discreet, kritisch en loyaal.”

Jeroen Stoop | Founder & Owner Stoop Catering Events

“Toen ik operationeel verantwoordelijk was voor een saleskantoor heb ik intensief samengewerkt met Willemijn. Onze samenwerking verliep erg goed en bij Willemijn kon ik altijd terecht voor een eerlijk en onderbouwd advies. Een perfecte sparringpartner waar ik op kon bouwen. Twee jaar geleden ben ik mijn eigen bedrijf gestart en heb ik Willemijn altijd in mijn gedachten gehouden. Onlangs heeft Willemijn ons zeer goed geholpen bij het contractueel vastleggen van onze eerste werknemers. Alles was tot in de puntjes uitgezocht en overzichtelijk gemaakt. Als we nog vragen hadden werd daar ook snel over gecommuniceerd. Daarnaast heeft Willemijn ons geadviseerd over de wet- en regelgeving die geldt bij het inzetten van (horeca) freelancers/ZZP’ers. Binnen 48 uur kregen wij een uitgebreid verslag. Dit was erg verhelderend. De basis voor een langdurige samenwerking is zeker gelegd.”

Guido Winnink | Directeur - Senior inkoopadviseur

“Anneke heeft ons goed op weg geholpen in de startfase van Adjust; bij het zoeken van de juiste talenten en het selecteren van kandidaten in gesprekken. Ook heeft Anneke in de beginfase bijgedragen aan de eerste fundamenten van HR binnen Adjust. Ze is betrokken geweest bij verschillende personeelsregelingen, bij het opstellen van arbeidscontracten en een people survey. In onze samenwerking ervaar ik haar als betrokken en flexibel en kan ik haar aan iedereen aanbevelen voor ondersteuning bij HR zaken.“